Oyun dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan The Game Awards 2024, kısa süre önce düzenlenmiş ve ‘Yılın Oyunu’ ödülü dahil olmak üzere birçok farklı kategoride ödüller sahiplerini bulmuştu. Ancak, Çinli oyuncular tarafından merakla beklenen en önemli ödülü Black Myth: Wukong’un değil, Astro Bot’un kazanması büyük bir şaşkınlık yarattı. Bu gelişmenin ardından oyunun yapımcısı bir açıklama yaptı.
Wukong yapımcısı, konuşmasını 2 sene önce yazmış!
Game Science CEO’su Feng Ji, Çinli sosyal medya platformu Weibo üzerinden yaptığı uzun bir açıklamada hem hayal kırıklığını dile getirdi hem de geleceğe dair umutlu mesajlar verdi. Feng Ji, Black Myth: Wukong’un The Game Awards 2024’te dört farklı kategoride aday olduğunu hatırlatarak, ‘En İyi Aksiyon Oyunu’ ve ‘Oyuncuların Seçimi’ ödüllerini kazanmaktan memnuniyet duyduklarını ifade etti. Ancak, ‘Yılın Oyunu’ ödülünü alamamalarının kendisini derinden yaraladığını belirtti.
İşte Game Science CEO’su Feng Ji’nin açıklamaları:
“Kendimi kayıp ve pişmanlık içinde hissediyorum. İki yıl önce ‘Yılın Oyunu’ ödülü için kabul konuşmamı yazmıştım ama bu konuşmayı hiçbir zaman yapma fırsatı bulamadım. Bazı insanlar, deneyimsiz bir ekibin tek oyunculu bir oyunla böyle bir başarı elde etmesini şans eseri olduğunu düşünüyor. Ancak bu, bir tesadüf değildir. Bu, Çin’in oyun endüstrisinin ve dünyanın dört bir yanındaki oyuncuların birleşmesinin doğal sonucudur.”
Yapımcı, Black Myth: Wukong’un küresel çapta büyük bir etki yarattığını ancak asıl hedeflerinin daha fazla insana mutluluk ve eğlence sunmak olduğunu vurguladı. Feng Ji, geleceğe umutla bakarak, Black Myth: Wukong’un hikayesinin başkalarına ilham vermesini umduğunu ve yeni oyunlarıyla ‘Yılın Oyunu’ ödülünü kazanacaklarına inandığını sözlerine ekledi.
Sizce Black Myth: Wukong, ‘Yılın Oyunu’ ödülünü hak ediyor muydu? Astro Bot’un ödülü almasını doğru buldunuz mu? Görüşlerinizi yorumlarda paylaşmanızı bekliyoruz!
Yorum Yap